Arcunkon több mint 40 különböző izom található, melyeket ugyanúgy edzhetünk mint testünk többi izmát.

Fumiko Takatsu által kidolgozott Face Yoga Method gyakorlatok segítségével megtanulhatod, hogyan erősítsd és relaxáld arcizmaidat, ezáltal csökkentve ráncaid mélységét.

A rendszeresen végzett (akár csak napi néhány perces) Faceyoga – arcizomtorna gyakorlatok serkentik szervezeted kollegén termelését, stimulálják arcot és nyakad véráramlását és izmait. Jobban megismerheted arcodat és bőrődet, megérted, hogy miért és hogyan jelennek meg az öregedés jelei az arcodon.

A Faceyoga – arcizomtorna gyakorlatokkal természetesen és biztonságosan teheted üdébbé, fiatalosabbá arcodat, azonban az alábbiakat mindig tartsd be amikor gyakorolsz:

TEDD

  • 2 gyakorlat között mindig lazítsd el az arcizmaidat
  • Még ha csak egyetlen pózt is, de gyakorolj minden nap. Hidd el, napi néhány perces rendszeres gyakorlás hosszabb távon hatékonyabb mintha alkalmanként hosszabb ideig végzed a gyakorlatokat
  • Eleinte tükör előtt gyakorolj, hogy biztos lehess benne, hogy helyesen végzed a gyakorlatokat
  • Hidratáld az arcodat a szokásos nappali arckrémeddel mielőtt elkezded a gyakorlatokat, különösen akkor ha száraz a bőröd

NE TEDD

  • Ne tartsd vissza a lélegzetedet amikor végzed a gyakorlatokat, lélegezz egyenletesen
  • Ne ugyanazt a néhány pózt végezd minden alkalommal, hanem váltogasd a gyakorlatokat